Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
4-а
Вчитель |
Клас |
Предмет |
Завдання на самостійне опрацювання
(25.05-29.05) |
Посилання на он-лайн платформу, он-лайн ресурс для допомоги при самонавчанні |
Спосіб перевірки (напр., скрін он-лайн тестів, які будуть надіслані на електронну пошту вчителя) |
Електронна пошта вчителя |
Охрим З.М. |
4-А |
математика |
1.Повторення вивченого .Задачі на спільну роботу.
с.165 №1060,1062,1065
2.Повторення вивченого.Розширені задачі на зведення до одиниці.
с.166№1072,1074
3.Повторення вивченого.Вирази на сумісні дії.
с.167 №1077,1078
Узагальнення вивченого.
с.168 №1090,1091 |
https://www.youtube.com/watch?v=NAxV20zfO
https://www.youtube.com/watch?v=YU2QJRQuPUY&t=280s |
Viber, Class Room |
zoryanacherkas@gmail.com |
Охрим З.М. |
4-А |
Укр.мова |
1.Повторення про дієслово.
с.186 Впр.375(2)
2.Повторення про однорідні члени речення с.187 Впр.378(2)
3.Повторення про частини мови
с.188 Впр.381(2-4) |
https://www.youtube.com/watch?v=xrMUZF3zE2A
https://www.youtube.com/watch?v=DAZX_QyxvCc |
Viber, Class Room |
zoryanacherkas@gmail.com |
Охрим З.М |
4-А |
Читання |
1.Вивчити вірш про літо.
2.Читання казки,,Батько колючка та його гніздечко” |
https://www.youtube.com/watch?v=LbEp9LzmEek&t=206s |
Viber, Class Room |
zoryanacherkas@gmail.com |
Охрим З.М |
4-А |
Прир-во |
1.Будова речовин с.165-166
2.Властивості твердих речовин
с.167 |
https://www.youtube.com/watch?v=SSva-hp92tg |
Viber, Class Room |
zoryanacherkas@gmail.com |
Охрим З.М |
4-А |
Я у світі |
Внесок українців у досягненні науки,культури.с.132-135 |
https://www.youtube.com/watch?v=Pb4noGc8y0w |
Viber, Class Room |
zoryanacherkas@gmail.com |
Охрим З.М |
4-А |
Трудове н-ня |
Блокнотики своїми руками |
https://www.youtube.com/watch?v=5CC-KH7Ddxg |
Viber, Class Room |
zoryanacherkas@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар
« Лютий 2021 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
| | |